השבוע פורסם כי זוג נוסעים בשנות ה-50 לחייהם שחלו בקורונה במהלך שהותם ברוסיה ונדרשו לטיפול רפואי, הוטסו לארץ ע"י חברת פספורט במטוס פרטי של חברת אל על ובתיאום מלא עם משרד הבריאות ועם בית חולים במרכז שהמתין להם מייד עם הגעתם.
אין סמלי ממקרה זה כדי להמחיש את אתגרי השנה המטורפת שעברה עלינו וכדי להדגיש (שוב) את החשיבות הרבה של ביטוח ובטחון לכולנו. גם אנחנו ב"רון סוכנות לביטוח" דאגנו השנה להתאמות למציאות החדשה כדי למקסם את התועלת ללקוחותינו בתחומי הביטוח והפיננסים.
1. בנינו אתר אינטרנט חדש, עשיר בתכנים ובהמלצות שניתנות ליישום ולמקסום רווחים.
2. עיצבנו לוגו חדש כדי לבטא את העקרון הראשון בחשיבותו לתפיסתנו – יחס אישי והתאמה אישית לצרכי הלקוח ע"י אופיר רון וצוות המשרד.
3. התחלנו בשליחת ניוזלטר חודשי ודף פייסבוק מעודכן בתדירות גבוהה שמספקים מענה לנושאים האקטואליים הבוערים תוך מתן עצות יישומיות כיצד לפעול נכון.
4. התחלנו בהפקת סרטונים חודשיים שבהם בכל סרטון נבחר נושא ביטוחי או פיננסי שלדעתנו חשוב לדעת כיצד לפעול בו ולהימנע מטעויות שמסכנות אותנו.
למשל- סרטונים שעוסקים בקרן השתלמות, פנסיה, החזרי מס ועוד.
5. הרחבנו את סל מוצרי הפיננסים כדי לתת מענה לצרכים השונים של כל לקוח.
6. הוספנו כיסוי ביטוחי לנזקי סייבר, וזאת לאור ריבוי מקרי הנזק הנגרמים ללקוחות עקב פריצות של גורמים עוינים וסחטני כופר.
7. התחלנו בשיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים שונים, כגון רו"ח לענייני החזרי מס והנחות במשכנתאות ועו"ד מומחה לענייני צוואות, ירושות וייפוי כח מתמשך.
8. הכנסנו למשרד מערכות מיחשוב מתקדמות כדי לשפר את יכולת הייעוץ וההכוונה ללקוח וכדי להגדיל את השקיפות ולהציג השוואה בין מגוון המוצרים השונים.
9. הרחבנו את זמינות העובדים ואת יכולת התקשורת של הלקוח איתנו באמצעות ווטסאפ וטלפון ישיר.
10. לקראת שנת 2021 בנינו תוכנית ייחודית ששמה את הילדים במרכז ומשלבת חסכון איכותי לילדים לצד כיסויי ביטוח בריאות חשובים.
וכמו תמיד, נמשיך להשקיע חשיבה ומשאבים כדי להמשיך ללוות את קהל לקוחותינו הנאמן גם בעתיד.